Virtual World, Virtual Life

Razmišljam o društvenim mrežama….Bez interneta, Iphona i Facebooka osećala  bih se kao Robinson Kruso na pustom ostrvu.

Može se reći da sam od nekih društvenih mreža postala zavisna. Otvorila sam profile na gomili sajtova, zaboravila koje su mi šifre i sada koristim aktivno samo tri društvene mreže. Facebook, Twitter i Couchsurfing. Profil na CS-u otvorila sam još davne 2008. godine. Na početku mi je bilo jako zanimljivo i važno da upoznajem strance i vodim ih po gradu ili u clubbing, ali ubrzo me je sve to smorilo. Nekako je sve postalo  Deja Vu. Ista priča , ista pitanja , pa sve u krug.  Da ne pominjem da sam osoba kojoj u životu sve jako brzo dosadi. Pa sam Couchsurfing malo iskulirala. Twitter koristim samo za promovisanje mog bloga i mogu da se pohvalim da imam sve više pratioca. Što se tiče Facebooka tu sam prava zavisnica. Volim Facebook jer skoro svi moji prijatelji žive u njemu. Verovatno bih da ga nema izgubila kontakte sa nekim prijateljima u BGu i u inostranstvu. Sećam se na početku kad sam tek počela da ga koristim, pre par godina, izgledao je mnogo realnije. Polako, vremenom sve je više  ličio  na My Space. Ljudi sa potpuno nerealnim slikama, koje nisu ni nalik njihovom stvarnom izgledu. Blagosloven bio Photoshop i svi pomoćni programi. Lažna imena i identiteti. Svi su mnogo cool, slušaju cool muziku, kliknu attending na događaj i ima ih svuda, čak i kada ih nigde nema. Društvene mreže su novi i najbolji način promovisanja sebe. Ljudi  posećuju profi fotografe da bi sebi napravili što lepše slike za facebook i što lepše se prezentovali.

 Oh my God get a Life!!!  

Facebook je možda i  najbolji način da napumpate svoje samopouzdanje. Uz pomoć silnih fanova koji se stiču uz pomoć lajkova, poruka nepoznatih ljudi i poke-ova. To je bukvalno raj za nesigurne egotripere i egotriperke, željne potvrđivnja i divljenja. To je mesto gde neke individue skoro mogu  da postanu nešto blizu Selobritija ili bar da se virtuelno druže sa njima i budu gotivni poput njihovih uzora. Možda, čak i da kopiraju Selobriti stil oblačenja, prate njihovo kretanje i krenu da izlaze na cool mesta poput njihovih uzora. Takođe, pravi je raj za stokere, perverznjake i predatore koji  vrebaju svoj novi plen.

Dangerous place I may say. 

Na virtualnom jeziku  like slike znači sviđaš mi se, poke znači sex. Lepo kaže jedna grupa Dont Poke Me, Unless You want to have sex with me.🙂

 Tamo možemo biti sve ono što u realnom životu nismo. Lopata može biti dobra riba, šaban može biti urbani frajer, klinac može biti iskusan, a matorac poželjan i goodlooking. Slično kao i u stvarnom svetu, ljudi vide samo onoliko koliko  im mi  dozvolimo, a na društvenim mrežama još manje od toga.

Koliko verujete društvenim mrežama???

Ja, jako malo. Uzeću za primer moj profil. Udata sam, živim u Berlinu i govorim gomilu jezika. Pa, zapravo ne. Život bi mi, sigurna sam, bio mnogo lakši i lepši da živim u Berlinu, Beču ili Barsi. Udaja, to nije moj stil, nisam sigurna ni da me to interesuje. Mada iskreno,  facebook muž mi je pravi catch. On ono što svaki pravi muž i treba da bude, lep i bogat. Jer, u suprotnom  ne znam zašto bi se žena udavala ako nije našla ovaj spoj lepog i korisnog.🙂

Jezike sam učila stvarno, ali tečno govorim samo engleski, dobro je da  sam i ovaj naučila, gomila ljudi iz moje gimnazije nije ni to uspela nakon 9 godina učenja stranog jezika. Talentovani neki ljudi.

Što se tiče virtuelnog života na mreži, pa probala sam skoro sve. Upoznavanje novih prijatelja i potencijalnih partnera. Par ljudi iz inostranstva sam hostovala u mom stanu u Centru. Erona, clubbera iz Toronta. Upoznali smo se preko Couchsurfinga, tačnije ispred Dance arene na Exitu. Potpuno super momak, sladak i zanimljiv. Silviju, Meksikanku koja je studirala u Nemačkoj. Skroz egzotična i simpatičma cura. Jednu Finkinju, Monu. Svi su bili jako fini i pristojni gosti.

Pre par godina sam upoznala Stefana preko facebooka. Počeli smo da se dopisujemo, otišli na kafu i ubrzo postali dobri prijatelji. Početkom godine upoznala sam još jednu zanimljivu osobu. Ona je retko lepa Beograđanka sa skroz fashion lookom. Ubrzo sam je zgotivila što i nije bilo teško, sa obzirom da imamo ista interesovanja. Obe volimo da se vučemo po žurkama i  dangubimo. Naravno, posedujemo nas dve i druge kvalitete sem ovih.

Probala sam i internet dejting. Znam nekoliko prijatelja koji su se takođe muvali sa ljudima koje ne poznaju putem interneta i postoje razna iskustva. Opisaću ih.

Kad sam imala od prilike tako oko 20 godina. Preko neke facebook aplikacije počela sam da se dopisujem sa nekim likom iz BGa. Dopisivanje je bilo super pa smo rešili da odemo na piće, kako to obično biva. Naravno, ja nisam ni znala tada šta želim, ni šta očekujem, ali sam ipak htela da isprobam. Baš sam bila klinka. Uspostavilo se da lik naravno ne izgleda isto kao na slikama. Što ne znači da je  izgledao loše. Zgodan momak, zanimljiv i pametan. Ali, uspostavilo se da i nismo baš u istom fazonu baš u momentu kada je počeo da mi priča o orgijama, sektama i crnoj magiji.  Pričao mi je kako mu neki ljudi bajaju, ali on zna ko su ti i njemu ne mogu ništa, jer je on mentalno jak. Oh, that was so not my thing. Kada sam se vratila kući, imala sam takav košmar da mi posle toga nije ni padalo na pamet da izlazim sa njim opet.

A evo još jednog muvanja preko mreže. Moja bliska drugarica se muvala sa nekim tipom koga lično ne poznaje. On živi u nekoj od zemalja zapadne Evrope. Tako je  jedan dan na Facebooku dobila  poziv za prijateljstvo od tog lika, o kome  je čula sve najbolje od svojih prijatelja. I tako ona prihvati to prijateljstvo. Ubrzo je krenula da dobija lajkove na statuse, linkove, slike. Počela je da flertuje sa njim preko četa, poruka, mobilnog telefona, skype-a. Ubrzo su krenuli telefonski pozivi od njega. Sve je bilo super, potpuno nestvarno, čak i suviše dobro da bi bilo istinito. Imali su zajednička interesovanja i fore. On iz nekih svojih navodnih razloga nije mogao da dodje u Beograd , pa je ostalo na njoj da poseti njega. Tako je to trajalo oko dva meseca. Prihvatila je poziv  i rezervisala avionsku kartu. Međutim,  lik je bez objašnjenja samo nestao i nije joj se više javljao. Tada ju je  realnost udarila u glavu. Jedana od glavnih svrha društvenih mreža i jeste beg od svakodnevnog života i lečenje monotonije. Ubrzo je shvatila da ta priča nije imala veze sa njom samom, pošto je bilo koja osoba, njemu zanimljiva mogla da se nađe na njenom mestu. Dečko je najverovatnije bio sam , usamljen, trebala mu je pažnja, hrana za svoj ego. To je našao, usisao i nestao.

 

 

 

Dobrodošli u svet u kome dosada, otuđenost i usamljenost ne postoji. Tu smo svi frendovi, imamo ih na stotine, neki i hiljade. Taj svet je dinamičan, pun ljubavi i u njemu niko nije suvišan za svakog postoji mesto u njemu. Tamo smo svi lepi i super raspoloženi.

Ali, ajde da ne budem hater. Opisaću jedno pozitivno iskustvo. Da, nekim srećnicima se i to dešava. Jedna moja drugarica se dopisivala sa nekim Amerikancem preko ne znam kog sajta 6 godina. Pa su rešili da se upoznaju. Dečko ima oko 24 godine i živi u Tenesiju. Došao je u Beograd. Sve je super prošlo. U julu je otišla u Tenesi kod njega na mesec dana. Super se provela. Uskoro će ići na šest meseci opet u Ameriku.

Tako da što se tiče virtuelnog sveta, kao i u pravom mogu da zaključim:

Nekom suze, a nekom biseri  :)

Thinking about social networks …. Without the Internet, iPhone and Facebook I would felt as  Robinson Crusoe on a desert island.
I have to admit that when it comes to some social networks I am an addict. I made personal profiles on a bunch of websites, but I forgot my name and password for logging in. Now, I use  just three social networks. Facebook of course, Twitter and Couchsurfing. I opened my personal profile on Couchsurfing website back in 2008. At the beginning meeting foreigners was really fun, but soon everything becomes Deja Vu. Same story, same questions, all the way around. Not to mention that I am a person who  very quickly gets bored in a life . So, I don’t use Couchsurfing website so often this days. As it comes to Twitter I use it only for promoting  my blog and I can say that  more and more people are following me. Facebook I really love. That is the place where almost all my friends live. I remember the beginning when I first started using it a few years ago, somehow it was more realistic. Slowly,over time more and more becomes similar as My Space. People with completely unrealistic profile images, that are nothing like their real appearance. Blessed be Photoshop and all other programs. False names and identities. Everybody is much more cool then in real life, everybody listens to cool music, clicking  attending on events They are everywhere, even when They are nowhere. Social networks are  the best way to promote yourself, people go to  professional photographers in order to have the better pictures.
Oh my God get a life!
Perhaps the best way to raise up your confidence, gaining numerous  fans who likes to flert, sending messages  to strangers and poking Them. Facebook is literally a paradise for insecure people with big false Ego who are hungry for  admiration and hundred likes and fans. It is a place where almost any individual can become something close to or at least friend of  Celebrity. One can virtually hang out with them and be like their role models. Perhaps, even copying the style of Their outfits from a pictures, stalking their movements and going  to cool places like their role models.  Also, it is a paradise for stalkers, perverts and sexual predators. 
       Dangerous place I may say.
The  like one puts on Your image in virtual language means I like you, poke means sex. One group says Dont Poke Me, Unless You want to have sex with me. And that’s for sure.🙂
There people can  be all that things that aren’t in real life . Shovel can be a hot girl, Redneck can  be an urban guy, a kid can be experienced  and the old man can be young and  good-looking. Like in the real world, people see only what We allow Them to see . On social networks even less.
How much do You believe in things people write on Their profiles?
I don’t belive almost anything. I’ll take for example my profile. I am married. I live in Berlin. I speak  a bunch of languages. Well, not really. I am sure that life Would be much easier and nicer if I really lived in Berlin, Vienna or Barcelona. Marriage, it’s not my style, I’m not sure even If I am  interested in that. Although frankly, My  Facebook husband is a real catch. He is good-looking and rich.  He is a combination of beautiful and useful. I really learned languages​​, but I fluently speak only English. A bunch of people from my high school was not even that successful. After 9 years of learning  english language, They don’t now how to speak and write.  Some very talented people I may say.
When it comes to  virtual life, I tried almost everything. Meeting people I tried several times through different social networks.   I hosted in my apartment some people from abroad. On clubber from Toronto. Aeron. We met through Couchsurfing, precisely in front of the Dance Arena at Exit. Totally cool guy, cute and interesting. Mexican girl, Silvia  who studied in Germany. Totally exotic and nice  girl. One girl from Finland,  Mona. Everybody were very nice and polite guests.
A few years ago I met Stephen through Facebook. We started chatting, then went for coffee and soon became good friends. Earlier this year, I met another interesting person. She is beautiful Belgrader with fashion look. I become a friend with Her very fast. Which was not difficult, given that we have the same interests.
I tried  internet dating. I know several friends who also  tried it and there are different experiences. I will describe some of Them.I was around  20 years old. I began to chat with a guy from Belgrade on Facebook application. Correspondence was great so we decided to go for a drink. Of course, I did not know then what I want and  what to expect from that date, but I wanted to try it anyway. I was just a kid. When I met Him, I  notice that guy of course does not look the same as in the pictures. Not that He looked ugly. He was actually handsome guy, interesting and smart. But, soon I  notice that We are not in the same worlds, just at the moment when he began to talk about orgies, cults and black magic. He told me how some people trow spells on Him, but He knows who They are and They can not do anything to Him , because he is mentally strong. Oh, that was so not my thing. When I got home, I had such a nightmare, after that  I did not even think of going out with him again.And here’s more  experiences  over the network.

 

My close friend flirted with some guy who She  does not know personally. He lives in one of the countries of Western Europe. So one day She received an invitation on Facebook for friendship from this guy, about whom She had heard all the best from Her friends. So she accepted the friendship. Soon She began to receive likes on Facebook status, links, images. She started flirting with him over the chat, mobile phones, Skype. Soon the phone calls started from Him. Everything was great, totally unreal, even too good to be true. They had the lot of common interests. From some of his alleged reasons was unable to come to Belgrade, and it was  left to Her to visit Him. So communication lasted about two months almost every day. She accepted the invitation and reserved a plane ticket. However, that guy just disappear in one moment  without explanation and since then She didnt heard of Him anymore. In that moment when He disappear reality  hit  Her in the head. One of the main purposes of social networks  is escape from everyday life,  monotony and loneliness. She soon realized that the story had nothing to do with Her, since He could find any person interesting for chating. The boy probably was alone, lonely and He needed the  food for His ego. So He found it on the internet, sucked and disappeared.
Welcome to the virtual  world where boredom, loneliness and alienation does not exist.There,  We are all friends. We have  hundreds of Them, even thousands. This world is a dynamic, loving  and caring place. In this world almost everybody looks great. 
But let’s not be a hater. I will describe one  positive experience. Yes, some people are lucky and cool things are happening to Them. One of my friend was chating over the internet with some American guy more than 6 years. So they decided to meet. American guy  is about 24 years old and He lives in Tennessee. He came to Belgrade to meet Her. Everything went great. In July my friend went to Tennessee to visit  Him for a month. She had really nice time and She said the guy is just awesome. She will go soon  back to  America, this time She want to stay longer than a month.
In the virtual world, as well as in real one  I can just say :

For Some people are tears, and for others  are pearls  :)

Leave a Reply

